مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:312024-01-20اجتماعي

راویان پیشرفت| بازگشت به خانه بعد از 27 سال+ تصویر


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ گاهی بازگشت به خانه بعد از سال های سال همراه با  گرد و غبار فرسودگی و کهنگی است به همین واسطه نیاز است تا دستی بر سر و روی این خانه قدیمی اما همراه با خاطره های بسیار کشیده شود همانند اتفاقی که در مرکز آموزش شهید مدرس قاین بعد از 27 سال رخ داد.

اما قصه از چه قرار است که این مرکز بعد از 27 سال به اصل خویش بازگشت؟ گویا حلقه مفقوده زنجیره های کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی به مقاطع تحصیلی پایین تر چون ابتدای، متوسطه اول و دوم برنمی گردد و این حلقه ها در مقاطع آموزش عالی به ویژه برای دانشجو معلم ها نیز نه تنها در خراسان جنوبی بلکه در اغلب نقاط کشور جزو غایبی های حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به حساب می آید.

همین حلقه مفقوده و نیاز روز افزون حوزه تعلیم و تربیت ایران زمین به معلم سبب شده تا بخشی از نیاز این حوزه از حلقه واسط مستقیم آن یعنی دانشگاه فرهنگیان تامین شود و همین افزایش پذیرش دانشجو کمبود جا و مکان برای برپایی کلاس ها، خوابگاه ها و دیگر ملزومات مورد نیاز یک دانشجو معلم را در ایران و به تبع آن خراسان جنوبی فراهم آورده است.

سلسله این کمبودها سبب شده تا متولیان و مقامات در رده های بالا به فکر چاره اندیشی برای تامین کمبود فضای آموزشی و خوابگاهی دانشجو معلمان بیفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راویان پیشرفت| بازگشت به خانه بعد از 27 سال+ تصویر

راویان پیشرفت| بازگشت به خانه بعد از 27 سال+ تصویر